Werinon

Al ruim 100 edities is de papieren Werinon een graag geziene gast op de deurmat van onze leden. De Werinons worden goed gelezen, bewaard en zelfs verstuurd naar familie en vrienden ver over de landsgrenzen. Wilt u oude Werinon’s opnieuw lezen? Dat kan, onderaan deze pagina kunt u de oude Werinon’s in PDF formaat downloaden en op uw gemak nalezen.

Wilt u graag een extra exemplaar van een recente Werinon op papier ontvangen? Stuur een email naar info@historischekring.nl met uw vraag en als er nog een kopie is brengen wij die langs. Uiteraard staat het u vrij om op donderdagavond na de Blijk de te komen om door ons eigen archief te gaan en, naast de Werinon’s, ook veel interessante boeken door te nemen.

Sinds 2021 is er ook een digitaal broertje van de Werinon bijgekomen. Dit om het contact met onze leden naast de bijeenkomsten en excursies warm te houden. Bent u nog geen lid maar wilt u de Werinon digitale nieuwsbrief wel ontvangen? Vul dan het contactformulier in.

Werinon doorzoeken

Gebruik dit formulier om middels zoektermen door de Werinon's heen te zoeken.

Overzicht oude Werinons