Statuten & Jaarverslagen

Statuten

De Historische Kring Nederhorst den Berg is voornemend een ANBI erkenning te verkrijgen. Daarvoor dienen de statuten aangepast te worden. Klik op de onderstaande link om de aangepaste statuten te bekijken. Deze zal op de extra ledenvergadering van 9 september ter goedkeuring worden voorgelegd.

-> Bekijk de aangepaste statuten

Jaarverslagen

Via onderstaande links kunt u de jaarverslagen van onze vereniging bekijken.

Overige documenten

Lid worden

De Historische Kring organiseert voor haar leden regelmatig lezingen, presentaties, excursies en exposities, waarbij de historie van het dorp en de regio centraal staat. Verder geeft de Kring een paar keer per jaar het tijdschrift Werinon uit met informatie en artikelen over de lokale geschiedenis.

De contributie bedraagt voor leden die in Nederhorst den Berg wonen €20,- en voor buitenleden (postadressen) €25,- per persoon per jaar.

U kunt zich als lid aanmelden door op onderstaande knop te drukken en het inschrijvingsformulier in te vullen.