Zondag 1 oktober 2023 – Open Dag Sociaal Cultureel Centrum (SCC)

Die dag staat, tussen 13.00 en 17.00 uur de deur van onze werkruimte op de bovenverdieping van het Sociaal Cultureel Centrum open voor het inwinnen van informatie over de geschiedenis van het dorp. Ook vertonen we doorlopend historische foto’s/films en verkopen we allerlei historisch materiaal, zoals ansichtkaarten, ‘oude’ films, (speciale) uitgaven van Werinon, etc. Onze werkruimte is per lift te bereiken.

500e lid worden van de Historische Kring?

Ook hopen we die dag nieuwe leden welkom te kunnen heten.  Naast een welkomstgeschenk maakt u kans om als 500e lid de boeken in te gaan. Het streven is om tijdens de viering van ons 35-jarig bestaan op 28 oktober 2023 het 500e lid welkom te heten. De teller staat nu op 485 leden. Het lidmaatschap kost u € 20,00 en voor postadressen€.25,00 per persoon per jaar.