tve-logo-300x164

Zaterdag 8 oktober – OPEN DAG Stichting tussen Vecht en Eem

“De Stichting Tussen Vecht en Eem (TVE) organiseert in samenwerking met de Historische Vereniging Soest/ Soesterberg, op zaterdag 8 oktober a.s. een Open Dag, (zie bijlage) met als thema: Waarom herdenken wij eigenlijk?

De 1e lezing gaat over herdenken in het algemeen en de 2e lezing gaat over Amerikanen op de vliegbasis Soesterberg.

’s Middags na de lunch zijn er excursiemogelijkheden naar: Kamp Amersfoort of het Nationaal Militair Museum

(voormalige vliegbasis Soesterberg) of  Museum Soest.

Het onderwerp is actueel en sluit aan bij de diverse herdenkings-programma’s in den lande rond het Rampjaar 1672.

TVE nodigt u van harte uit om deel te nemen aan deze Open Dag.

Op de website www.tussenvechteneem.nl kunt u zich aanmelden met uw keuze uit de excursies.

Kosten voor het programma incl. lunch bedragen € 30 voor donateurs en € 35 voor overige deelnemers,

over te maken op IBAN-nummer NL95 INGB 0003 8920 84 van de Stichting Tussen Vecht en Eem.

Graag tot ziens bij de Open Dag in het Cultureel en Congrescentrum De Rank in Soest”.