Afbeelding1

Viering 10-jarig bestaan Sociaal Cultureel Centrum (SCC)

Het lustrum wordt gevierd in de vorm van een Open Dag. Hiervoor heeft het bestuur van het SCC, in samenwerking met de vaste gebruikers, zoals de Bibliotheek, kinderdagverblijf Thuizbij, Rijschool Volcker en de Historische Kring, een programma, voor jong en oud, samengesteld.

Tussen 13.00 en 17.00 uur staan de volgende activiteiten, in het SCC en in een tent op het voorplein, op het programma.

• Diverse activiteiten voor kinderen
  • Tussen Kunst en Kitsch
  • Optreden Shantykoor, Zangkoor
  • Workshops, demonstraties
  • Open huis Historische Kring met foto-expositie.

Die dag staat de deur van onze werkruimte op de bovenverdieping van het Sociaal Cultureel centrum open voor bezoekers. Een mooie gelegenheid om een kijkje te nemen in het (foto) archief, de bibliotheek en de vitrines met waardevolle schenkingen. Ook ligt er een gevelstenen speurtocht klaar. Er is een lift aanwezig!