Concert Barok-ensemble Camerata Capelle met verhalen over de Oude Hollandse Waterlinie

Voor Monumentendag, zaterdag 10 september 2022, heeft de Stichting Oude Hollandse Waterlinie een mooi klassiek concert op het programma staan. Het concert staat in het teken van het 350 jarig  jubileum van de Linie. De muziek wordt afgewisseld met verhalen over de lokale geschiedenis van de Oude Hollandse Waterlinie en het Rampjaar 1672, verteld door theatermaker Michiel van de Burgt.

Het concert wordt uitgevoerd door het Barok-ensemble Camerata Capelle, samengesteld uit professionele en semiprofessionele  musici, onder leiding van violist Boudewijn Bruil.

Zij spelen muziek van onder andere Handel, Marcello en Charpentier.

Het concert wordt gehouden in Nederhorst den Berg, in de Willibrordkerk, Kerkstraat 32, 1394 CX, van 13.30 – 14.30 uur .

Het inloop concert is gratis bij te wonen!

_________________________________________________________

Meer informatie over het programma van het concert kunt u vinden op oudehollandsewaterlinie.nl/evenementen/klassieke-concerten-2022/